söndag, juli 16, 2006

Sol och bad

Idag har jag varit i Halmstad och luggit (småländska för legat) på stranden hela dagen, riktigt gött. Vi beblandade oss med massa stekare för att få njuta av havet!
Har även varit på Örjans Vall på fotbollsmatch, men den ska jag nog tala tyst om...

Har även varit på svensexa (inte min egen givetvis) denna veckan, en mycket lyckad sådan! Massa uppdrag, go-cart, laserdome och tältövernattning, en riktig höjdare! Höjdpunkten var nog när den blivande brudgummen fick gå runt och ta autografer på kroppen med spritpenna, på Östra Stranden!

Denna veckan som kommer ska jag försöka varva ner lite, har varit ganska intensivt de senaste veckorna, har en utflykt till Lager 157 inplanerad på tisdag annars är det tomt...skönt!
Mamma och Pappa är på bilsemester i norra Sverige och syrran drar till Cypern i morgon, så jag har hus, stuga och två bilar att tillgå i en vecka framöver, lyx är vad det är! Undrar hur jag ska utnyttja det bäst!

Over and Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

HEj!! Nu var det ett tag sen ja kikade här såg jag. Har ju varit internet-lös ett tag. jag förstår hur du har mått förut! tragedi närmare bestämt. men nu har jag ett litet modem som knallar å går :0) DET är bra. annars då?? låter som du hare göött där nere. det är la hel-bra. Idag har jag varit på en väldans trevlig möhippa! Man undrar när man själv ska få till det. haha. hörs! kram evil ove