torsdag, april 06, 2006

Ännu en vecka avklarad...

Skolveckan är nu officiellt över, i morgon är det ledigt! Skönt, idag har vi skrivit manus till en Vilda Västern redovisning, skjutit knallpulverpistoler och provat lösbröst...låter det som min utbildning är seriös och ansträngande? Jag är helnöjd i alla fall!

Har kollat på fotboll sent på kvällarna de senaste dagarna, det är nog därför jag är ganska trött...men det kan man ta!

Hade egentligen tänkt att gå en runda efter skolan i dag, men solen verkar ha försvunnit och då försvann min motivation också!
All spänning i min ljumske släppte förresten igår...bara sådär...när jag stod och rakade mig, blev så paff att jag höll på at skära upp halva kinden...nu känner jag ingenting! Mystiskt! Men skönt! Hoppas det håller sig så! Fast jag har läkartid på tisdag...så det blir väl att kolla upp det i alla fall!

Dagens goda nyhet: I morgon kommer familjen på besök!
Dagens dåliga nyhet: Detta leder till att det blir städ-dag i morgon!

Over and Out!

Inga kommentarer: