tisdag, april 18, 2006

Snart två veckor utan internet!

Mitt modem har lagt av.... håller på att försöka få ett nytt av min bredbandsleverantör, men det går sådär fort! Men men, man är ju inte helt beroende, det har man ju märkt!

Påsk har varit bra, träffat vänner, ätit gott, tänjt ut hela kroppen i ett Twister-maraton! Väldigt trevligt!

Skolarbetet har gått bra, tidsaxeln blev klar för fem minuter sen så nu kan man släppa alla tankar på den ända till kompleteringen kommer! :)

Våren har till slut hittat till Dalarna också! Solen skiner, nästan alla snö är borta och fåglarna kvittrar, det var på tiden!

Har fått min nya cykel också, så nu blir det långa rundor bara för att glassa lite!
I morgon ska vi lira innebandy efter skolan, blir första gången jag provar mina ljumskar sedan jag började äta piller så det blir spännande, på torsdag blir det eventuellt klassfest i Mora, folk verkar lite veliga....mig känns som det spelar ingen större roll om det blir av eller inte, hade ju varit skönt att slippa åka till Mora!

Det kan nog dröja till nästa gång jag uppdaterar, men vem vet, mitt modem kanske väcks till liv fortare än väntat! Men passa på att njuta av denna uppdatering i alla fall, man vet aldrig när nästa kommer!

Over and Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

och internet vill fortfarand inte funka? stackars dig. Tur du får lite samkväm snart så du blir glad :0) det blir kjempegöj!