tisdag, maj 16, 2006

Äntligen ny uppdatering!

Då var det dags igen! Efter två veckors tystnad har jag äntligen tagit mig tid att skriva lite, har antagligen tappat det mesta av min lilla läskrets nu, men men!

Vad har hänt? Allt och ingenting, det har varit mycket i skolan, typ jobb med teaterföreställning, friluftsdag i skogen och en hel del musik! Det har varit en hel del träning, jogging och innebandy mest! Jag har dessutom fått erbjudande att hålla i aerobicpass för mellanstadiebarn nästa termin, kan bli grejer, du skulle försöka få tag i en till så att man har lite back-up! Vi får se om det blir nåt!

Såg Tjenare Kungen i helgen, snacka om uppskriven film, hade enorma förväntningar, måste säga att jag blev väldigt besviken, vilket sömnpiller!

I morgon blir det norsk fest hemma hos mig! Blir traditionell norsk mat (smörgås med massa olika pålägg på) och vi ska spela Passport och lyssna på norsk musik! Klockan 20.00 tar den norska festen slu, då kastar jag ut alla som inte vill se Champions League finalen! Förhoppningsvis stannar någon i alla fall!

Nu är det tre veckor till sommarlovet, det betyder att det är tre veckor till jag reser från Falun, det betyder också tyvärr att jag börjar jobba om tre veckor...kan ha räknat fel...det borde vara fyra veckor! hmm...

Sommaren är fortfarande relativt oplanerad, Slaktarn är sugen på en restresa, hade varit trevligt! vecka 32 blir asbra! så tar vi svensexa och roadtrip tidigare! Härligt att komma nybrun till skolstarten i höst!

Tills nästa gång: Ha det fint!

Over and Out!

1 kommentar:

Anette sa...

Du har ikke mistet meg!