onsdag, maj 03, 2006

Onsdagsuppdatering

Ännu en vecka utan internet har förflutit! Nu har jag fått bekräftelse på när mitt "nya" internet kommer....27 juli...suck! Men men, det är bara att se glad ut!

Idag firar vi att övergången till digitaltv har gått bra! Mina kanaler var bara borta i några timmar, då var det iofs lite tungt...regn, inget internet och ingen tv! Kollade på Narnia i stället, väldigt bra film!

Ikväll blir det den traditionella onsdagsinnebandyn! Blir gött!

Helgen var väldigt bra! Tillbringade nästan en timme i en babybutik i lördags (nej, jag ska inte bli far), vi käkade kycklingsallad och kollade på irländskfilm på kvällen och i Söndags var det spelkväll långt in på småtimmarna...tvättade dessutom mina fönster på dagen i söndags..vilket ryck!

Nu har jag precis varit och gjort intervjuer på Dalarnas Idrottsmusem, det var intressant...om resten av klassen tycker det får vi se i morgon!

Over and Out!

2 kommentarer:

Marthe-Pjokk sa...

27. juli?? Du er dypt savnet! :(

Marit sa...

slutten av juli!! er det mulig?

bytte selskap?

Enig med Ane-Marthe!