tisdag, maj 23, 2006

Sommaren närmar sig!

Mentalt har jag sommarlov...tyvärr har inte min fysiska verklighet det! Två och en halv vecka kvar, får väl försöka utnyttja tiden så gott det går, men det känns som jag är sådär motiverad till skolan just nu! Småland kallar!

Norgefesten var ganska trevlig förra veckan! Trevligt folk, Passport, smörgåsar...trevligt helt enkelt!

I helgen var det så äntligen dags för final i Eurovision...vad ska man säga? Lordi var väl inte dåliga men hade de inte varit utklädda hade de aldrig vunnit! Jag höll stenhårt på Danmark! Riktigt skön låt!

Igår var jag och spelade fotboll med utbytesstudenterna för första gången på några månader och ja...det känns idag! Men det är det värt! Det var fruktansvärt roligt! Ska försöka hinna gå nästa vecka också!

Nu är det förresten helt klart at´t jag ska leda Young Aerobics till hösten! Blir spännande!

Over and Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Danmarks låt var ju en ren kopia! /slaktarn