tisdag, augusti 15, 2006

I'm back!

Tillbaka i Falun! Och jag har fast internetuppkoppling! Lysande!
Tyvärr har min telefon dött under sommaren...skit!
Och jag får fortfarande räkningar från min gamla internetleverantör, skit!
Och jag har ingen telefon att ringa dem med...telefonkö en halvtimme med mobil känns så där lockande!

Men nog om det över till sommaren!
Börjar så klart med det viktigaste! VM i Fotbo....ok börjar med det viktigaste,,,nej jag är fortfarande singel...över till fotbolls VM!

VM var en besvikelse...Sverige gick i ocj för sig längre än jag trodde, men hela VM var bara en massa defensiv...usch vad tråkigt!
Då var VM avhandlat, finns inte så mycket mer att säga!

Vädret har varit grymt i sommar, efter midsommar regnade den inte en gång förrän i början av augusti...så ska det vara! har badat massa...solat massa (färgen har redan fösvunnit) handlat en del...spelat allt för lite fotboll...varit på ett grymt fotbollsläger...varit på Dressaman jättelänge för det regnade så vi kom inte därifrån...köpt ett paraply på Dressman, varit på en klassisk Svensexa...redigerat film...sett en hund-attack...ätit världens störsat Dagens i Dalstorps Grill (åk dit!) träffat Niklas Alexandersson...plus mycket mer! Är inte alls inspirerad att börja läsa igen...får hålla ut i ett år till, sen ska det jobbas!

Over and Out!

Inga kommentarer: