onsdag, augusti 23, 2006

Onsdag

I måndags var jag på möte med Gymmix! Det var fotografering för nya ledare och information, massa information och då menar jag inte massa som i: Oj titta en massa barn...uten mer som: Oj titta en massa sand i öknen!
Var helt yr ihuvudet när mötet var över...men det blir nog bra till slut!
På lördag ska jag tura, den vanliga turaren åker färja mellan Helsingborg och Helsingör och köper öl, jag ska tura i lastbil mellan Falun och Stenungssund och hämta möbler...kan bli en stillasittande dag...men det blir nog bra till slut! (mitt nya motto)

På söndag ska vi städa en gympasal och nästa vecka börjar skolan! Så så ser slutet av mitt lov ut!

Dagens sommarbild:

5 kommentarer:

Anonym sa...

snygg bild... var är det?
/marcus

Martin sa...

Syns inte det?

Anonym sa...

gissar på Vilshärad... /marcus

Martin sa...

Helt korrekt! Man ser till och med Strandgården i bakgrunden om man kollar lite...

marianne sa...

hei Martin
håper det går med deg og ditt.
jeg er på jobb leting om dagen..slitsomt:(
men ellers vokser lille gutt seg stor og sterk så vi har det topp:)