söndag, juni 05, 2005

Hemma eller borta?

Just nu sitter jag hemma hos mor och far i Anderstorp...funderar lite på om jag är hemma eller borta nu! Måste nog säga att jag är på beök här och då blir det alltså borta. Hemma är nog i Falun numera, inte så mycket för Falun i sig, men för att där finns alla min agrejer, keyboard, pc, min fantastiskt sköna soffa mm...

Hemresan gick bra även om jag i början var lite negativ till all packning skulle gå in i bilen så gick resan smärtfritt. Åt en fantastisk spättafilé med stekt potatis på Restaurang Baltazar i Motala.

Väl hemma visade sig att hela familjen (minus mig) var bortbjudna ikväll och nu sitter jag alltså själv och funderar på vad jag gör här. :)

Det är fantastiskt skönt att vara hemma, men samtidigt så kändes det lite vemodigt att lämna Falun. Blir nog bra att komma upp till hösten igen!

I sommar ska det bli action, Studentfest, massa fotboll (både som spelare och publik), läger, Road-trip, bröllop i massor, Midsommarpartaj, jobb, ja listan kan göras lång! Det blir en bra sommar!

Dagens svenska ord:
börja = begynne

Dagens sång:
Högt över havet - Arja Saijonmaa

Dagens tips från coachen:
Ät på Baltazar i Motala

Ha det gött!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er en ting du har glemt på listen over hva som skal gjøres i sommer! Jeg regner med at du ikke har glemt planen din?;)
-Ingunn

Anonym sa...

En sån här inaktiv blogg kommer man ju inte fortsätta följa... det här är ju värdelöst! /Brämhultarn

Anonym sa...

Hæ??

Martin sa...

Ingunn: Planen går bra än så länge, får se hur sommaren utvecklar sig!

Brämhultarn: Man måste ha lite bloggsemester ibland! Akta dig så jag inte drar igång rykten om att du ska till Gnosjö och ragga på Charizma!