fredag, juni 03, 2005

Spännande autograf-jakt!

Ikväll har jag varit på Rix FM Festival på torget i Falun. Kvällens bästa framförande stod en 8-årig tjej som sjöng mellan alla stjärnor. Hon sjöng Tommorow från Annie och när de sa det tänkteman direkt på You got mail, där en lite mindre bra version framförs. Men oj vad grym hon va... varenda ton satt där hon skulle och hon klämde i ända från tårna vill jag lova! Riktigt bra var det! Första gången hon sjöng inför folk oxå!

Efter alla konserter när alla stod trängdes runt Darin så fick vi syn på tjejen som för övrigt heter Sara Modig, lägg det namnet på minnet, så numer är jag en stolt ägare av en autograf. Fick iofs dela med min kompis...bara att hoppas att man får orginalet! :)

Under dagen har jag fått massa gjort. Städat, tvättat, strykt, i morgon är det bara disken och packningen kvar! Sen är allt klart för hemresa. På söndag bär det av. Kommer antagligen att uppdatera bloggen lite mindre regelbundet under sommaren... Många planer ska genomföras och tillgång till internet och datorer är inte alltid den bästa!

Dagens svenska ord:
dimma = tåke

Dagens sång:
Tomorrow - Sara Modig (tvivlar på att den finns på cd! :)

Dagens tips från coachen:
Stryk inte samtidigt som ni spelar Alfapet och pratar i telefon!

Ha det gött!

Inga kommentarer: