onsdag, juni 01, 2005

Sommarlov!

Nu är det sommar, nu är det sol, nu är det koskit i hagen...

Ingen skola ända till september! Lysande!
Firade genom att klippa mig! Blev grymt bra om jag fick säga det själv, stoltserade flera meter på stan, sen satte jag på min cykelhjälm och då liksom försvann frisyren! får väl styla om mig själv snart! :)

Ikväll ska det ridas! Ut i skogen och leka cowboy, blir kanonkul! förhoppningsvis! Ridkunskaperna är väl inte på topp, men det går väl fort att lära sig!

Om inte ridturen tar hela kvällen blir det ett besök på klassfesten ikväll också! Så programmet är smockat!

Dagens svenska ord:
Knö = att pressa in något...hmm..det lät fel...när man ska sätta sig i en soffa och det redan är trångt där så knör man ner sig i soffan!

Dagens sång:
Varmt igen - Per Gessle

Dagens tips från coachen:
Börja inte diskutera problemen i mellanöstern med en frisör från Iran!

Ha det gött!

3 kommentarer:

Marthe-Pjokk sa...

Iiihaaa! Hehe, kom på Fjose når jeg leste det med "knö"... =)

Martin sa...

tanken slog mig oxå!

Marit sa...

hehe - Fjose ja..

Men jeg diskuterte islam med en hudpleier fra Pakistan på lørdag - det går greit til opplysning!