tisdag, november 28, 2006

Seg dag!

Idag gock vi hem från skolan vid lunch...ooh vad skönt tänkte jag...tyvärr blev det inte så mycket mer gjort idag...funderade på om det fanns något bra jag kunde ta mig för. Tänkte sätta in kort i album, men så kom jag på att jag klippt sönder hälften av mina framkallade kort till min pusseltavla... Sen tänkte jag åka ner på stan och handla julklappar, men så ska jag antagligen på stan i morgon så deå kändes det onödigt..Sen tänkte jag ge mig ut och träna, fast jag var på intensivgympa igår och de sviterna sitter fortfarande kvar i kroppen så det kändes inte heller rätt...
Så eftermiddagens stora aktivitet blev att diska.....och det gick ganska fort...sen har det som sagt inte hänt mycket...tänkte sova en stund, men blev inte trött! :) Snacka om lyxproblem jag har! I morgon ska jag till Borlänge, då blir det bättre fart!

När jag fortfarande var i skolan idag fixade jag inbjudningar till Young Gymmix dansuppvisning! Nästa fredag smäller det...ingen aning hur det kommer gå...det lär väl visa sig!

Dagens citat/visdomsord:
"Vissa faller för allt, men står inte för någonting." - Henny Youngman

Klart slut!

Inga kommentarer: