tisdag, november 21, 2006

Trött....

Helgen var kanon! Vi käkade, umgicks, hade trevligt, handlade och annat familjärt!
En väldigt lyckad helg!

Igår var jag på Intensivgympa på Gymmix, det var intensivt så det levde upp till namnet....var så trött att jag knappt orkade äta när jag kom hem, pressade i mig för att få i mig energi...det gick sådär och idag vaknade jag med huvudvärk! Lysande...och om en timme ska jag iväg och simma! Plus att det blir spelkväll i kväll! Men, det ska nog lösa sig!

Idag har vi skrivit på examensarbetet och kommit ytterligare en bit på vägen! Känns som det kan gå vägen i alla fall....

Jag har också lyckats förlägga mina vantar idag...lite synd med tanke på att vintern knappt börjat (all snön har förresten regnat bort nu)

Det ryktas om Singstar ikväll.... kanske jag äntligen ska få testa det!

Idag är det premiär för mitt nya bloggavsnitt....får se hur länge det finns kvar...

Dagens citat/visdomsord:
"Snöflingor är ett av naturens bräckligaste ting, men se bara vad de kan göra när de håller ihop" - Okänd

2 kommentarer:

Anette sa...

Jeg gratulerer med premieren, men hva betyr bräckligsta?

Martin sa...

Bräckligaste = mest ömtåliga, sprödaste, ungefär svagaste...
Och det blev ingen premiär.... :(