tisdag, december 05, 2006

Det är 5:e december, det är 9 grader varmt, det ösregnar...varför klaga?

Ännu några dagar närmare jullovet! Helgen blev oväntat lugn...men ganska ok ändå!

Vårt examensarbete börjar verkligen ta sig, idag gjorde vi hela resultatdelen, så nu är det "bara" diskussionen kvar... kanske hinner färdigt i tid i alla fall!

Har fixat min första julklapp nu också....perfekt! Det går ju som sagt med stormsteg mot jul!
Har bokat in att jag ska gå på en julkonsert i Åsenhöga den 22:a (tror jag det var) kan bli kul!

Har bokat tåg tillbaka till Falun också, den 5:e januari blir det för er som vill vinka av mig! (Det lär ju blir två-tre busslast kan man ju tänka sig)

Ikväll blir det Barcelona - Werder Bremen på tv, om jag orkar hålla mig vaken...man är ju lite seg på kvällarna nu när det blir mörkt vid halv tre tiden!

Dagens visdomsord/citat:
"Många kloka ord sägs på skämt, men det är inget mot de dumheter som sägs på fullt allvar." - Okänd

Over and out!

Inga kommentarer: