onsdag, december 20, 2006

Packat och klart för avfärd mot När och Fjärran!

I morgon är det dags! Bussresa hela dagen! Jag har laddat upp med att införskaffa en gigantisk matsäck som jag ska ha med mig! Ska inte vara hungrig på bussen i alla fall...

Har dessutom packat det mesta klart! Bara lite handbagage kvar! Det går nog fort att slänga ihop ikväll!

Bussen lämnar Boysen 06:55 i morgon, det är lite väl tidigt, men vad gör man inte för att fira jul i Småland! Räknar med att vara hem runt halv sju på kvällen.... tur jag har mycket mat!

Detta är antagligen det sista jullovet jag har som icke-arbetare! Känns bra! Särskilt med tanke på att jag kommer ha lika lånt lov sen också, fast med betalning! :)

Dagens visdomsord/citat:
"En ordvits kan aldrig vara fel" - Okänd smålänning i Dalarna

God Jul om jag inte skriver några rader i helgen!

2 kommentarer:

Evesie sa...

Ojojoj ett halvt dygn på buss =) Men men, det går nog fint. Bara man har nåt att sysselsætta sig med. ta med lite korsord, och kansek en stickning? =) Bra visdomsord!!!! han måste vara klok den dær okænda smålænningen... JOD GUL!!!

Marthe-Pjokk sa...

God jul =)