söndag, december 17, 2006

En vecka kvar!

En vecka kvar till julafton! Ligger i ganska bra fas! Känns skönt! Slog in lite klappar idag! Kom inte i mer julstämning för det, men men, den kanske infinner sig till nästa jul, mig spelare det inte så stor roll!

Ännu en helg avverkad....blivit mycket mat...pizzeriapizza i fredags, hemgjord hamburgertallrik i går! Mycket god mat framförallt! Även lite träning, körde en och en halv timme träning igår i skönt tempo! Till nästa år ska jag göra upp ett träningsschema som jag ska (försöka) följa!

Vi räknar med att vara klara med uppsatsen för inlämning på tisdag eftermiddag! Blir gött! Annars blir det till att offra mellandagarna, det hoppas vi inte på...mindre gött!

Måste ner på stan och införskaffa de sista tre julklapparna också, tyvärr har jag ingen aning om vad jag ska köpa! Men det löser sig! Det är bara utfyllnadsklappar, de stora grejerna är redan köpta!

Dagens visdomsord/citat:
"Arbete är bra, så länge man inte glömmer bort att leva." - Afrikanskt ordspråk

Over and Out!

Inga kommentarer: