fredag, december 08, 2006

Idag smäller det!

Ikväll är det dags! Avslutning på Young Gymmix! Uppvisningsdags!
Äntligen ska vi efter det här få höra samma Darin-sång tio gånger i veckan...:)
Det ska nog blir skitbra ikväll! De börjar bli riktigt grymma....men vad annars kan man vänta med såna ledare!

Annars har veckan varit uppsats uppsats uppsats, nu tänker jag inte prata mer om den...

Det ryktas om att det ska bli sommartemperaturer nästa vecka! Det är positivt såvida inte sommarvädret till den riktiga sommaren blir sämre....i så fall kan jag tänka mig att offra mig några veckor med snö för att få en bra sommar!

Dagens visdomsord/citat:
"I skolan fick jag lära mig att pengar inte är allt och att det viktigaste var att vara snäll. Så fort mamma fick veta det satte hon mig i en annan skola." - Zsa Zsa Gabor

Inga kommentarer: