söndag, augusti 21, 2005

I morgon är det dags!

Måste säga att jag är lite laddad inför morgondagen! Ska kolla in alla nya tjejer och säkert vara trevlig mot killarna också! :)

Idag var jag på info mötet om veckan som kommer... kände mig inte helt hemma bland alla diskussioner om sightseeing till systembolaget och sprit fester, men jag ska i alla fall få ha gympapass med de nya studenterna på fredag klockan 12! Härligt!


Har kollat massa på fotboll i helgen, har iofs kollat massa på tv överhuvudtaget... skönt att komma igång så man inte hinner se så mycket! Inte bra för ryggen att ligga i soffan för mycket!

För tillfället håller jag på att planera en bröllopsresa! :) En kompis ska gifta sig i Göteborg och jag har lite transportproblem för att komma hem därifrån, men ryktet säger att Pastorn i Anderstorp har plats i bilen, får kolla upp det! :)

Ha det gött!

Inga kommentarer: