söndag, januari 28, 2007

80-talsfest

Igår var det 80-tal för hela slanten! Efter att ha använt tre olika sorters gelé och vax för att få rätt mix lyckades jag äntligen få håret att ligga hyfsat bakåtslickat, mitt mål var att se ut som en latino-gangster, men hjälp av den lite sent påkommna mustachen blev det hyfsat!
Åt den klassiska 80-talsmaten hamburgare och klyftpotatis och kollade på den ganska halvdåliga filmen Miami Vice (en besvikelse) en riktig 80-talskväll helt enkelt!

Spelade badminton igår i mina nya skor...kändes grymt bra, tror inte mina behinnor kommer att vara ett storp problem på ett tag! Stinkgelé och nya skor är receptet!

Sitter nu och lyssnar på en skiva med B.I.G. Har nog inte hört på den sedan innan jag flyttade till Norge (kan ha fel, men det är i alla fall grymt länge sedan) blir ju riktugt nostalgisk! Glömmer ju aldrig när man tältade vid sidan av Peo Thyrén på Löttorp 1999! Det var tider det! Glömmer dock gärna den träningvärken jag hade hela den veckan av hårdträning i innebandy, att vi bode fyra man i ett tremannatält mitt i sommarn gjorde ju inte saken bättre!

Har hört rykten om att Slaktarn ska ragga på polska melodifestivalen, Charizma ställer visst upp där i år! :)

Nej nu ska jag nog gå och raka av mustachen, ska ju faktiskt till skolan i morgon, måste ju hålla lite klass bland alla statsvetare...

Målmiss!

Inga kommentarer: