fredag, januari 12, 2007

Tvättdag!

Idag är det tvättdag! Sitter nu och laddar inför att min tid ska dra igång om en halvtimme! Riktigt kul ska det bli! Det är ju helt klart bland det roligaste man kan göra! Egentligen borde man tvätta för hand så det tar ännu längre tid, för att få njuta extra länge...

På tisdag är det opponeringsdags! Har läst uppsatsen vi ska opponera på en gång idag...suck...fattade knappt vad den gick ut på! Blir lätt att prata om den i 40 minuter, ska väl försöka hitta nåt positivt i alla fall!

I morgon är det badminton-premiär! Lysande! Sen är hela mitt träningsprogram inför Beach 2007 igång! Intensivgympa på måndag, stationsstyrka på torsdag och badminton på lördag...perfekt! Får se hur många veckor det håller!

Ikväll ska jag lyxa till det och äta fisk med ört- och citronsås! Gött!

Såg förresten filmen offside häromdagen! Lysande film! Många bra engelsk-svenska skämt! Det bästa:
Vad han skulle säga: Jag har en affisch med dig på!
Vad han sa på engelska: I've got a fish with your picture on it!

Lysande humor!

Over and Out!

1 kommentar:

Evesie sa...

Hahahaha! det dær med fish var ju helkul. En annan kul grej ær att en tecknad film om den dær lilla ankan som dansar till den dær maya-hiii låten. Du vet? Jag såg den filmen.. och just den filmen var en Thailand-kopia, och øversættningen var inte ritkigt den bæsta. Ett exempel ær, nær de ær i ett UFO eller nåt sånt så sæger en "- where is fish?" men den var øversatt till "-You bitch!" hahahahahha