söndag, januari 14, 2007

Första hela träningsveckan avklarad!

Och det känns i kroppen! Har haft träningsvärk nästan varje dag mer eller mindre, men gårdagens badminton var nog värst! Är grymt stel ihöger skinka och höger arm! Perfekt...snacka om snedbelastad träning! :)

Gårdagen spenderades med hemmagjord pizza och Meet the Fockers! Både pizzan och filmen var fina fisken!

Idag har det varit hyfsat blåsigt här, det har dessutom växlat mellan att snöa och regna så jag tog det enda beslut man kunde ta....jag stannade inne hela dagen! Riktigt skönt! Pluggat, kollat på slalom, tagit en lång dusch...ska kolla på fotboll ikväll! En skön dag!

Jag har dessutom bejakat mitt sportintresse genom att i tjugo minuter kolla på Amerikansk fotboll, fattar inte riktigt alla regler, men det var faktiskt grymt spännande, så jag kan förstå att det är stort bland de som förstår vad som händer! :)

Har jag tur får strömmen vara kvar hela kvällen! Söndagskvällar är ju edn tidpunkt på veckan då det är mest på tv! Sport, sport och sport!

På tisdag blir det opponering, är inte direkt laddad, men nu är det mesta av förarbetet gjort i all fall...det kommer bli...spännande!

Dagens visdomsord: Tand (visdomstand)

Over and Out!

Inga kommentarer: