onsdag, januari 31, 2007

Schlagerdans och plugg!

Dagens dans:
Idag har den fantastiska schlagerdansen framförts! Ungarna var väldigt imponerade och vi tror de kommer tycka det är riktigt kul, det verkade så idag i alla fall! Jag menar , danser som görs till sånger om kärlek, vindar och ögon som tindrar kan ju knappt slå fel!

Dagens läsning:
Boken jag läser nu är tung!!! Kommer ingenstans känns det som! Men sånt är livet! En dag ska jag också skriva en bok för att hämnas på dem som skriver sådana tunga böcker! min bok ska vara oerhört lättläst! Men ändå ack så bra och viktig!

Dagens utvärdering:
Måste säga själv att jag är ganska nöjd med den nya bloggen, frågelådan verkar ju vara populär (även om jag lobbat lite för att folk ska använda den) så det här kan nog bli bra!

Dagens uppmaningar:
Skriv vad du tycker om den nya designen, det nya innehållet, kom med förslag på saker! Allt fär att det här ska bli så bra som möjligt! Fortsätt gärna också med frågor!

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=tICestGPPbs
Lite klassisk discodans av legendarerna!

Read it, live it and feel it!
Tack för visat intresse!

3 kommentarer:

Evesie sa...

hmnmm. Den är på nåt vis lite rörig tyfker jag! mycket olika färger och så. Och väldigt mörk men det har jag ju sagt.

Ett stort plus för bilden! Och överskriften är lysande :)

Men hey, smaken är som baken. Egentligen borde väl bara du ha det som du tycker är bra? =)

Marthe-Pjokk sa...

Hva skal du skrive bok om?

Martin sa...

Jag ska skriva en bok de fördelar som växthuseffekten för med sig...som att edt inte kommer vara så mycket vinter! :)