fredag, februari 02, 2007

Äntligen fredag!

Dagens dubbel:

För två veckor sedan skulle jag ha brytarträff hemma hos mig, det blev inställt....

Ikväll ska Samuel ha brytarträff hemma hos sig...men efter att alla andra lämnat återbud blir det nu X-box kväll i stället!

Det känns som om brytarna bryts ner mer och mer, det är lite nedbrytande faktiskt!


Dagens ism:

Idag har jag varit på föreläsning om Marxismen, tyvärr var föreläsaren väldigt pigg på att berätta om sina möten med Gudrun Schyman och hennes kollegor så någon klarhet i Marxismen kan jag inte säga att jag fick.



Dagens Love me Tänder:
















Dagens dåtid:
Igår var jag på cirkelträning, det var svettigt värre. Häll dessutom på att knockas av en gammalgubbe som skulle briljera med någon slags kullerbytta när han skulle resa sig upp från golvet, men det gick som tur var. Hade ju inte varit så macho att komma in på akuten och förklara att man blev nedsparkad av en kullerbyttande pensionär!

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=ZpbuBxuiVmU
så kan det gå...

Tack för visat intresse!

Inga kommentarer: