onsdag, februari 14, 2007

Alla hjärtans dag!

Dagens kap 1:
Jag själv givetvis, jag är ju ett riktigt kap!

Dagens kap 2:
Idag har jag köpt en kontorsfåtölj, för 500 kr, hur skön som helst, hur snygg som helst! Jag är verkligen nöjd!

Dagens fråga:
Hur många män här inne ammar sina barn?
Sagt av föreläsare under en feministföreläsning, vi var bara tre män närvarande och ingen av oss ammade några barn. Då frågade föreläsaren vad vi hade våra bröstvårtor till egentligen...ja säg det...

Dagens sång:
Life on Mars - David Bowie (eller med Jan Åström från Rhapsody in Rock)

Dagens utmaning:
Ikväll är det bestämt att Falkenbergs Stadslopp ska få kändisbesök från Dalarna i sommar! Då ska löparklubben Bojsenburg slå nya rekord! En mil ska avverkas och jag har personligt satt upp under 55 min som mål, det borde gå att klara...man får väl spurta lite om det skulle behövas! Skönt att veta att det är hälften så långt som de andra loppen jag sprungit också!

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=2GplSKZbGsU

Tack för visat intresse

2 kommentarer:

Evesie sa...

Vill bara tips om att Life on mars också är väldigt bra med ett band som heter Popshop

Höj

Marthe-Pjokk sa...

Hvorfor har menn brystvorter egentlig? Du o' allvitende... ;)