tisdag, februari 06, 2007

Jubileum!

Dagens fest:
Nu är den nya designen en vecka! Värt att fira! Kanske blir lite fest med glass här i kväll! Det kan tänkas!

Dagens äventyr:
Idag har jag varit på Hemköp, kanske inte en jättenyhet, men idag var det lite stort...det var första gången jag var utanför dörren sedan i lördags morse...det var ganska skönt att komma ut! Så nu är jag helt fysiskt redo att ta mig till skolan i morgon! Tyvärr är jag nog inte helt mentalt redo att diskutera liberalism och marxism i två timmar...men sånt där brukar ordna sig, ska upp lite tidigare till skolan och förbereda lite tänkte jag!

Dagens filmtips:
Igår såg jag en lysande film! Från 1984 men ändå så bra! Utspelas i Colombia, det är skattletande, biljakter, fall ned för vattenfall och krokodiler, alla grejer som bör vara med i en riktigt bra film! Såna filmer görs knappt längre! Kanske nåt att tipsa Statens Filminstitut om...

Dagens seger:
Idag har jag sett Anja Pärsson ta guld i Super G! Det var grejer det! Det var nog då jag piggnade till egentligen! Fick jubla lite, fick gråta lite glädjetårar, det behövs inte så mycket mer!


Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=HgBlgq-T3WQ
Som jag sa...lysande fim det här!

Tack för visat intresse!

Inga kommentarer: