söndag, februari 04, 2007

Härlig helg...

Dagens pudel:
Jag tar tillbaka fredagens rubrik: Äntligen Fredag
Hade jag vetat att jag skulle ligga sjuk hela helgen hade jag nog inte använt den! Näsan svider, halsen svider!
Men annars är det bara bra! :)

Dagens tillbakablick:
Gårdagens melodifestival var väl i ärlighetens namn ingen kanonföreställning. Kassa låtar, halvkassa artister. Dock måste jag förklara mig oenig med medierna, jag tycker Luuk var rolig!
Det som var bäst med hela melodifestivalen igår var att jag åt Tom & Jerry-kex, det var inte dumt!
Måste ju också säga att Stefan Anderssons låt var ganska bra, lät lite Dolly Parton över det och då kan det ju inte vara dåligt!

Dagens meny:
  • Cornflakes och laktosfri mjölk
  • Pasta, bacon och frästa rotfrukter
  • Smörgås med leverpastej

Dagens Soundtrack

John Dunbar Theme - Dansar med vargar

Filmmusik när den är som vackrast!

Dagens Youtubelänk:

http://www.youtube.com/watch?v=NzO6c4Xx0sU

1 kommentar:

Evesie sa...

Håller med om att en del låtar var rätt så sisådär. Men det blir väl så i och med alla dessa deltävlingar...! Och Luuk gillar man ju alltid.