söndag, februari 18, 2007

Vilken miss!

Dagens ömma kroppsdel:
Hade varit bättre att ha rubriken: Dagens kroppsdel som inte är öm
Det hade varit lättare att välja kroppsdel då.... träningsvärk är härligt!

Helgens äventyr:
Igår var vi ute och åkte 12 km på skidor, utan fäste, det var alltså 12 km stakning! Grymt bra armträning! Tyvärr var det väldigt mycket uppför och inte speciellt bra spår, så det gav inte direkt mersmak om man säger så...
Jag lyckades dessutom med konstycket att trycka upp staven i munnen! Så idag är det ömt överallt! Det är så det ska vara som Kent skulle sagt!
Senare igår blev det kinamat och Melodifestival. För en gång skull är jag ganska nöjd med de låtarna som gick vidare! Sebastian är nog min favorit allt som allt än så länge...och det tar emot att säga eftersom han slog igenom i Idol... Förövrigt fasar jag för det dagen som Darin ställer upp i Melodifestivalen! Då kommer det antagligen slås rekord i antalet människor som röstar på falsksång!

Dagens planering:
I veckan som kommer är det extremt fritt...I morgon är det seminarium och sen är det fri pluggtid till tentan på lördag! Så det blir nog till att ta sig i kragen och faktiskt göra lite... Får se hur det går!
Vi har redan pratat om en till skidtur, men det känns avlägset idag....får väl se!

Veckans roligaste resultat:
Halmstad Bk - Falkenberg
5 - 0

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=59ZX5qdIEB0
Vilken kille...och vilka minnen! Bra serie det där...tyckte jag när jag var 10 i alla fall...

Tack för visat intresse!

1 kommentar:

Evesie sa...

Oh yeah, du är snart fast i längdskidåkningen och då kommer du ALDRIG vilja lämna Dalarna!!! det vet jag...