söndag, februari 11, 2007

Jag blir så less...

Dagens frågetecken:
Hur kan folk tycka att hon, läraren var bättre än Jimmy Jansson? Visst hon var inte dålig, men det var ju inte direkt en hit-låt hon framförde!
Men är det röstning så är det....jag fattar inte det i alla fall!

Dagens vits:
Vet ni vilket stormigt land som behöver gå på toa oftast?
Svar: Blås-Quatar

Dagens rätt:
Pizza med oxfilé och bearnaisesås

Dagens fel:
4+7=8

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=PFngjPI4HFA
Kult-klassiker! Då var man inte gammal när detta gick...

Tack för visat intresse!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej du Martin. Jimmy var KASS! Tyckte det lät som en dålig version av Håkan Hellström. Men den var ju bättre än många andra. Det säger en del om vad jag tyckte om denna omgång.

Evesie sa...

Jamen jag har ju inte gratulerat till avklarad examen och examensarbete! då gør jag det nu: Grattis!! Du ær duktig du.