lördag, februari 24, 2007

Då var det gjort!

Dagens suck:
Kanske av lättnad, kanske av misstro...jag har inte helt bestämt mig för hur jag tyckte tentan gick! Kändes inte klockrent, men inte heller som en katastrof! Sen har man ju ingen aning om hur de bedömer svar heller, så det är väl bara att vänta och se!

Dagens sexuella varning:
Ikväll kommer antagligen en Onani-låt (tänk vad måna googlingar jag kommer få nu...) gå direkt till final! Jag tror After Dark har ganska stor chans att slå ut Uggla eller Andreas Johnson. Uggla om man ser till låten, Johnson om man ser till att han är sjuk...vi får se!

Dagens nationella hyllning:
http://www.youtube.com/watch?v=iRIvPEZosN0
Underbart! Borde vara nationalsång!

Tack för visat intresse (grymt tråkig avslutning, ska nog fila på en ny)

1 kommentar:

Martin sa...

Nu verkar det som om videon som jag länkat till går grymt segt...kanske blir bättre! Hoppas på det! Fast det blir väl så när det är stor tillströmmning från min sida!