torsdag, februari 22, 2007

Tentavecka

Dagens förklaring:
Om det är någon som tycker det är dåligt med uppdateringar kommer här förklaringen: Det finns inget att uppdatera om! Jag sitter hemma och borde plugga, men det gör jag inte speciellt mycket! Jag har däremot städat, tvättat, varit på stan utan plånbok osv....saker man gör när man bara gör när man har tentavecka! Men i stort händer det väldigt lite! Fast jag och Ida dansade både bugg och foxtrot igår till barnen på Gymmix stora förvåning!


Dagens depp:
Fick schemat för resten av våren idag! Suck....där rök påsklovet all världens väg! Typiskt också!

Dagens Depp:
Johnny

Dagens låttips:
Your Gardian Angel - The Red Jumpsuit Apparatus
Riktigt bra låt med en lite oväntad vändning!

Dagens fundering:
Varför kommre aldrig mina beställda filmer?

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=uLAamUlu-H8
Klassisk Python-sketch! Behövs inte förklaras!

Tack för visat intresse!

1 kommentar:

Evesie sa...

Lycka till MrZorro! Det klarar du vettu