fredag, februari 09, 2007

Äntligen!!!

Dagens Äntligen 1:
Förkylningen är nästan borta....det som är kvar kommer ut med en rasande fart (inte alltid trevligt men effektivt) Så nu kan min Beach2007 satsning återuppstå på nytt! Gött! Fast nu har jag inte råd med mer bakslag i vår, jag har missat tre veckor nu tack vare benhinnor och förkylning, med detta tempot blir jag ju aldrig någon Arnold!

Dagens Äntligen 2:
Nu har vårt examensarbete äntligen blivit godkänt, efter många om och men så har vi fått tag på vår examinator och krävt henne på svar! Det gjorde susen! Så nu ska det bara skickas till arkivering, sen kan man hämta ut sitt examensbevis (om man skulle vilja)

Dagens Äntligen 3:
Jag har efter några veckors fundering idag varit och klippt mig. Jag hade hört talas om en frisör som var lite billigare än Hussein som jag brukar gå till. Den nya frisören var billigare! Halva priset! Men det blev knappt hälften så bra! Så förlåt Hussein! Jag vet vart jag ska gå nästa gång!

Dagens Äntligen 4:
Imorgon är det äntligen dags för andra delfinalen i Melodifestivalen! Gött! Blir en höjdare! Jag ligger ju bara några poäng bakom ledaren i Schlagerspelet så jag är peppad! Dessutom är ju en gammal Fame Factory-elev med (Jimmy Jansson) så det blir till att hålla både tummar och tår!

Dagens Youtubelänk (äntligen):
http://www.youtube.com/watch?v=8FEOw7dCmMs
Kul kille Beckham...

Tack för visat intresse

Inga kommentarer: