tisdag, februari 27, 2007

Ledig dag!

Dagens planering:
Inget alls! Har kollat lite på film och nu blir det väl till att slappa en stund till...kanske ska ut och gå en runda! Egentligen har vi inläsningsdag idag, men ingen har fått sina böcker än, så det finns inte så mycket att göra åt det! Jag klagar inte!

Gårdagens träningspass:
Igår fick jag ett ryck och gick på Intensiv på Gymmix! När jag kom dit visade det sig att den vanliga ledaren var på skidsemester så det var en vikarie där! Hon började med orden: "Jag kanju inte hennes Intensivpass så jag kör ett eget styrkeprogramm i stället!" Efter det följde 50 min armhävningar och situps.... ok jag erkänner, jag är en aning stel i kroppen idag! :)

Dagens nostalgilåt:
En dag med Tommy Nilsson, lika mycket för låten som för hans frisyr!

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=_jzFOhuFtp0
Fel låt- rätt frisyr

Slut för idag tack för idag! (Känner att dessa slutord passar mitt lärarjag bättre)

1 kommentar:

Evesie sa...

slut för idag tack för idag är ett höjdaruttryck. Precis som En dag är en höjdare. MEN frågan är om Tommy N slår Bonny T?? Tveksamt