fredag, mars 02, 2007

Slutet närmar sig!

Dagens ansökan:
Idag har jag ansäkt om att ta ut min lärarexamen! Det gick ju ine byta ut kurser som jag tänkt, så det är lika bra att göra det nu så kanske jag hinner få den i tid till jag ska söka jobb! Allt är påskrivet och klart! Ska bara köpa frimärke! Känns skönt!
Jag börjar verkligen bli klar i Falun, mentalt också, häromdagen kom jag på mig själv när jag funderade hur jag skulle packa grejer i flytten (som nog kommer bli i juli) framförhållning är grejen! Ska nog börja packa redan idag så att jag känner att jag är igång! :)

Dagens kropp:
Jag har tränar tre gånger på fyra dagar, perfekt egentligen, om man varit i gott skick...men detta var nog en chockstart för kroppen, för den är tung idag...väldigt tung...träningen igår var redan en pers i sig, men idag är det värre! Idag blir det vilodag och i morgon badminton, beach2007 here I come!

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=4TM3GbxaNLI
Den bästa hittills! Den här killen är grym! Nu får han också celebert sällskap på scenen! Kolla och njut!

Dagens låttips:
The Moment You Believe - Mel C
Fantastiskt bra ballad av Mel C, jag har inte haft stora förhoppningar på hennes låtar, men nu har hon överbevisat mig...

Tack för idag, slut för idag!


Inga kommentarer: