tisdag, mars 20, 2007

Då var det klart!

Dagens bomb:
Från och med idag kan jag titulera mig den eminenta titeln idrottslärare.
Iadg kom examensbeviset, det gick mycket fortare än väntat...kul i alla fall! Det var massa sidor på engelska också! Riktigt seriöst!

Dagens tips:
Skaffa en MySpace-sida! Det har jag gjort! (det är ju ända anledningen till att ni ska göra det, det behövs ju egentligen inga mer)
Om ni inte pallar med det så kan ni ju i alla fall kolla in min sida!
www.myspace.com/martinpet

Dagens minne:
Dagens minne var dåligt! Jag har glömt saker till höger och vänster! Man har sådana dagar ibland, jag har dem väldigt sällan, men när det väl är dags så får det förödande konsekvenser!

Dagens dans:
I eftermiddag har vi gjort två danser till tjejernas uppvisning! En som de har hjälpt till med själva, men som vi finslipat lite (Metal Will Stand Tall) och en vi ledare gjort själva (Hit Me Up från Happy Feet) Tror starkt på det här, kan blir en bra avslutning! Vi har också blivit tillfrågade om vi vill hålla i den aktiva delen av dagen under ledarträffen i april (vet inte om jag trorl ika starkt på det)

Dagens bästa:
Det verkar som om våren kontrade tillbaka vintern efter de senaste dagarnas depressiva väder!

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=0sMB6dye29Q
Här låter jag er se en scen ur den bästa film som någonsin producerats! Back to the beach! Legendarisk finkultur när den är som bäst!

Tack för idag, slut för idag!

5 kommentarer:

Marthe-Pjokk sa...

Back to the beach! :D

Martin sa...

Den hade du väl inte glömt hoppas jag? :)

Anonym sa...

Har du sletta kommentaren min?! Den var ikke SÅ frekk?? Sa jo bare at den stiller i klasse med Snikende tiger, skjult drage og den der Amelie-filmen...:D

Martin sa...

Den har jag inte sett (kommentaren alltså) men Back to the Beach är betydligt mycket bättre än de där filmerna...nu pratar vi om riktig klass!

Marthe-Pjokk sa...

Ikke glemt, bare ikke tenkt på på en god stund :p Går da virkelig ikke an å sidestille amelie med the big kahuna og pee-wee herman :D