lördag, mars 24, 2007

Lördag förmiddag

Dagens glädje:
Solen skiner, det är lördag förmiddag, man är ledig, kan det bli bättre!

Dagens planering:
I eftermiddag blir det till att titta på innebandy. Sm-kvarstfinal mellan Falun-Endre.
Kan bli bra! Senare ikväll blir det mat och social samvaro!

Dagens veckan som gått:
Nu är grupparbetet klart! Gött! Nu är det bara tentan kvar sen har jag läst att min statsvetenskap! Får se vilken intensivitet jag pluggar inför tentan, men jag ska i alla fall göra den!
Annars har vi dansat lite Charleston-inspirerad dans med ungarna! (lysande idé att ha innebandyklubbor som käppar Ida!)
I torsdags hade vi brytarträff i Borlänge! Spelade spel och fikade! Riktigt lyckat!
Igår var min fadderskola på tv! Mini-me och han monstret från James Bond var där på besök! Helt sjukt, men så var det!

Dagens framtid:
Jag ska söka jobb i toapapprets förlovade land (Lilla Edet) vet inte om jag vill jobba där, men man får ju söka allt.... jobb ska man ju skaffa sig nu när man blivit vuxen!

Dagens veckans nymodighet:
Som jag sa förra gången så har jag fastnat i MySpace-träsket! Och jag gillar det! Får se om det är nyhetens behag eller om det är bestående! Men just nu så vet ni var ni hittar mig! I rymdträsket!

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=rllzBCvEcgo
TV var bättre förr...

Tack för idag slut för idag!

2 kommentarer:

Evesie sa...

Hur kommer det sig att du hellre ser på daminnebandy Martin?

Martin sa...

Hellre än vad? Skidor? Tjurfäkttning? Formel 1? testbild?