lördag, mars 31, 2007

Hmm

Dagens filosfiska tanke:
Det arbete jag lägger ned på den här bloggen blir mindre och mindre och mindre...

Kanske är det så att det är på väg att stanna av helt...vi får se....jag tror jag är inne i en vårtrötthetsperiod! (Bra att skylla på i alla fall)

Dagens veckan som gått:
Jag har haft tentavecka, det betyder att jag har varit ute massa i solen och knappt öppnat böckerna! Riktigt skönt! Får se om det är lika skönt när tentaresultatet kommer....
Annars har det inte varit så mycket action! Har mest spelat amerikansk fotboll!

Tack för idag, slut för idag!

2 kommentarer:

Evesie sa...

Du gör helt rätt som är ute i solen! Det får du energi av så att du sen nån gång eventuellt tar och öppnar böckerna :)

Anonym sa...

Vårtrøtthet? Er det noe som heter det?! Jeg sprudler over av energi om dagen.. Sola gjør underverker for kropp og sjel.. Jeg kan ikke få sagt det ofte nok; sola er fantastisk!:D