onsdag, mars 14, 2007

Oops!

Dagens fråga:
Vad hände? Vart tog alla regelbundna uppdateringar vägen?

Dagens svar:
De försvann i en lathetsvacka!

Dagens up to date:
I helgen var alla sjuka i magsjuka, så jag tvångsförflyttade mig själv i karantän för att slippa undan! Det har funkat fint verkar det som! Jag har klarat mig! (än så länge)
Karantänen innebar ju dock att jag satt ensam i lägenheten i helgen! Det var skönt och slappt! Men det finns ju av förklarliga själ inte så mycket att skriva om...

Dagens tycka till:
Finalen i melodifestivalen gick ju av stapeln och det var väl inte någon direkt skräll att The Ark gick och vann! Det var väl både väntat och rätt tycker jag!
Rent musikmässigt höll jag nog på Sarah Dawn Finer, men The Arks framtädande var ju "hyfsat" bra... :)
Att Tommy Nilsson fick noll poäng är jag välidigt tacksam över! Fattar inte att han gick till final över huvud taget!
Och jag undrar egentligen hur stor släkt hon lärarinnan har, jag menar, vilka skulle annars röstat på henne?

Dagens framtid:
I helgen fick jag ett rejält ryck och började flyttpacka! Jag ska ju ändå flytta till sommaren så det börjar ju blir dags! :) Jag är riktigt sugen på att lämna norrland nu (nej jag vet att det inte är norrland) Och idag har jag skrivit färdigt mitt cv och så, så nu ska det snart sökas jobb! Gött!

I en lite närmare framtid (i helgen närmare bestämt) kommer mina föräldrar på besök! Blir skoj! De har ju valt en perfekt helg med om man ser till vädret!

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
Kolla killen! (har jag haft den innan?)

Tack för idag slut för idag!

1 kommentar:

Evesie sa...

Du har blivit utmanad! kolla min blogg