måndag, mars 05, 2007

Till slut...

Dagens aktivitet:
Läsning! Eller plöjning är kanske ett bättre ord, idag kom ändtligen boken...så då var det ju bara att sätta igång! Nu har jag bara en del kvar...så det löser sig nog till slut!
Ska träna ikväll också! Känner mig motiverad! Gött!

Dagens återblick:
Helgen har varit bra! Spelat badminton, kollat på melodifestivalen, kollat på The Guardian, städat lite... en helt ok helg!

Dagens modechock:
Idag skulle jag fixa till mina ögonbryn lite...hittade ingen kam, så jag körde freestyle...det var ett misstag.... blev en aning ojämnt, men det bjuder jag på! Får säga att det är det senaste om någon frågar...

Dagens Youtubelänk:
http://www.youtube.com/watch?v=cKnExKKPLP0
Jag fortsätter min vandring i finkulturens innersta kretsar!

Tack för idag, slut för idag!

Inga kommentarer: