fredag, januari 27, 2006

Helg!

Första veckan i skolan för året har varit...omtumlande, har sällan varit så trött som jag är nu, men jag har sällan varit så nöjd som jag är över att jag går den här kursen! Underbart!

CSN verkar ju dröja med utbetalningar så det är väl bara att barskrapa plånboken och leva fattigt en en vecka till eller så...

Ikväll blir det X-box kväll med bil och snowboardspel på andra sidan stan, det blir kul, men det är långt att cykla! Särskilt hem!

Sverige fick en ganska svår lottning i Em-kvalet, vi får hoppas det går vägen!
Dagens största fotbollsnyhet är så klart att Halmstads BK spelar sin första tävlingsmatch för året ikväll i en inomhusturnering i Växjö!

Det ryktas att det blir träning och inhandling av Gymmix-kort på söndag, får väl se vad CSN säger om det...

Dagens dåliga nyhet: Idag hade vi bild, det är absolut inte min starka sida.
Dagens goda nyhet: Det finns ju en hel del vänliga själar (tjejer) som gärna hjälper till att förbättra min bildteknik!

Over and Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hade glömt bort mrzorro för ett tag. hur kunde jag? Låter som du trivs på SOK'en. Annars vore det ju konstigt iofs. Vad händer för kul i helgen annars då? kram!