tisdag, januari 31, 2006

Pengar på väg!


I natt klockan 00,00 blir jag rik (eller i alla fall mer rik än nu) känns bra, i morgon ska jag inhandla träningsvikter, sen ska det pumpas!

I går fick jag tillbaka kort som jag framkallat, alltid lika trevligt att se på kort!

Idag har vi lekt i skolan (chock!) riktigt kul! Många gamla klassiker som dök upp! Bra uppvärmning att leka lite inför 5-kampen på torsdag. Vi ska nämligen ha en liten klassåterträff från Idrottskurserna, blir trevligt! Efter lekarna idag stannade jag och en kompis kvar i gympasalen och styrketränade...blev mest magmuskler...kommer kännas i morgon! Jag la personligen givetvis in lite rygg också...

Dagens goda nyhet: Idag fivk jag inga räkningar!
Dagens dåliga nyhet : Jag fick tyvärr inget annat heller!

Over and Out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nej men se här hände de grejer. Kul skiva! måste säga att det är väääldans många kort på dig och Pia-Maria i soffan... mysigt! :0) såg det ut iaf. TACK! det var kul. ses!

Martin sa...

Inte i filmen väl?