fredag, februari 03, 2006

Kanske den sjukaste dagen i mannaminne!

Idag har varit en annorlunda dag... Har nog aldrig varit i skolan och skrattat så mycket någon gång, och då räknar jag med hela min skolgång. Fredag, alla lite trötta, musik på schemat..tja det kunde väl bara sluta på ett sätt! Vi skapade de mest otroliga musikpotpurrierna någonsin, min grupps höjdpunkt var givetvis övergången från Ebba Gröns 800 grader till Vanilla Ice's Ice Ice Baby! En riktig höjdare!

Igår var jag på 5-kamp med lite gamla kompisar..lekte lite, spelade innebandy och bastade! Perfekt kväll, men det var riktigt skönt att komma hem efter 12 timmar i skolan!

Idag har jag slagit till och investerat i en digitalkamera, det var på tiden, har tänkt på det länge men det har aldrig varit ekonomiskt försvarbart! Men nu är det gjort!

Apropå ekonomi: Fick brev från försäkringskassan häromdagen, kommer få 3000 kr i retroaktivt bostadsbidrag för 2004! Perfekt! Snacka om oväntat!

Dagens goda nyhet: Idag fick vi spela gitarr på musiken
Dagens dåliga nyhet: Det var lite drygt att bara spela D och A hela tiden!

Over and Out!

Inga kommentarer: