söndag, februari 12, 2006

Söndagkväll

Jag är seeeeg! Min kropp är inte van vid den hårdkörning som jag och Jonas nu tänker utsätta oss för hela våren! Och detta är bara början!
Men så slimmad jag kommer att bli! :)

Igår var det kallopsdag! Tog hela eftermiddagen att göra kallops så det blev mycket OS under tiden, har redan kollat mer på OS än jag hade tänkt på hela spelen!

I morgon blir det en låång dag! Musik till 15.00 sedan ska vi vara i skolan till ett arbete blir färdigt och dessutom har jag tvätt-tid klockan 19.00...lysnade planering!

Apropå min träningsvår! har ett personligt mål...ska gå upp minst 5 kilo till sommaren! Kan bli tufft! Får se hur det blir!

Dagens goda nyhet: Jag har nu upptäckt att jag har gemmensamma kontakter med Zlatan
Dagens dåliga nyhet: Det är ganska lite kontakt mellan de gemmensamma nämnarna nuförtiden!

Over and Out!

3 kommentarer:

Marthe-Pjokk sa...

Hmm... tror du må begynne med det svensk-kurset igjen, hva er kallops og rodel? :p

Martin sa...

kallops är en maträtt! Rodel tror jag heter luge på engelsk

Anonym sa...

jag är 62% lik Julia Roberts!!!! är inte de bra så säg. det ska jag nog leva på länge. jämt kanske. kul sida förresten..! annars då? nu var det ett tag sen man såg dig. går det bra med allt? kram!