lördag, februari 04, 2006

Jag är mindre än jag trott!

Idag har jag köpt en undertröja i stretchmaterial att träna i. Köpte small, kom hem tog upp den ur förpackingen och undrade om det inte var XXL! Den hängde och slängde...hade nog behövt barnstorlek! Som tur är ska den saken ändras på när jag också köpte två hantlar också, så om några dagar kommer tröjan passa perfekt! ;)

Tog en sväng in till Hossain också, fixade håret och ögonbrynen! Kändes som en riktig lyx!

Glömde skriva det igår, vi har en i klassen som kommer från Bastuträsk...det är lite coolt! Mer bonnigt namn på ett ställe får man leta efter! En annan kul fakta i sammanhanget är att hon har i Småland en gång och då var hon i...Gislaved...av alla ställen!

Idag hoppas jag på storvinst på tipset!

Dagens dåliga nyhet: Det blev inte långt hår detta försöket heller!
Dagens goda nyhet: Det är grymt skönt med kort hår!

Over and Out!

3 kommentarer:

Anonym sa...

nej men hej. kul med digitalkamera..! är den bra då? Vad händer på din kreativa kurs då? själv håller vi på med etik för tillfället. ja, nu är det inte annat att göra än att vänta med spänning på nästa inlägg..... häpålä

Anonym sa...

segt mellan inläggen nu tycker jag... /slaktarn

Anonym sa...

håller med slaktarn. Våra liv är inte tillräckligt innehållsrika tyvärr, så vi behöver dina inlägg!