söndag, februari 26, 2006

Söndag

Måste säga att melodifestivalen igår var riktigt riktigt usel... ingen av de låtarna kommer sätta sig i huvudet direkt...hoppas det blir bättre nästa vecka!

Antagligen kommer det komma in en köldperiod när jag säger det här, men det luktar vår ute...det är snö, det är is...men det luktar vår.. och fåglarna kvittrar! Äntligen går det på rätt håll!

Igår var det panerad rödspätta och gräddstuvad purjolök på menyn, riktigt gott!

I eftermiddag spelar Sverige OS-final i hockey... var jag ska se matchen? Jag ska träna...hockey är inte min grej! Folk må tycka jag är galen, men det intresserar mig väldigt lite...däremot skulle jag aldrig kunna tänka mig att gå och träna om Sverige t ex spelade en träningslandskamp i fotboll...det är skillnad på sport och sport!

Dagens goda nyhet: Idag är det sista dagen på OS
Dagens dåliga nyhet: Idag är det sista dagen på OS

Over and Out!

Inga kommentarer: