onsdag, februari 15, 2006

Mitt i veckan!

Halva veckan har gått! Halva veckan kvar! På lördag är det melodifestivalens första deltävling! I vanliga fall årets höjdpunkt, i år är det bara det näst största (Fotbolls VM går givetvis före)
Svårt att sia om utgången, har ju inte hört några låtar än...

Min kropp har börjat en demonstration mot kylan och vintern...halsen är risig, kroppen värker, temperaturen växlar inom mig och jag är trött mest hela tiden...men så ska det vara på vintern, det är därför sommaren är bättre!

Idag har jag spelat en för mig något ovanlig roll i skolan, nämligen som adelsdottern Dessiré von Gyllencrona! Var en...intressant upplevelse!

Fick ett stort paket på posten idag! (avin igår så egentligen fick jag det då)
Alla hjärtans dag paket från familjen! En kavaj! Inte illa!

Jag gick ju med i en filmklubb för ett tag sedan! I går skrev jag ett mail och undrade varför inget hade hänt! Det visade sig att de hade haft problem med sitt system så alla anmälningar hade försvunnit...men nu är jag anmäld i alla fall...så jag kanske får mina filmer till slut!

Dagens dåliga nyhet: Vänner från väster visste inte vad kallops var!
Dagens goda nyhet: Martin fixar biffen och lägger ut ett kort på kallops!

Over and Out!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag är helt ärligt mycket imponerad av din kalops. den såg väldans god ut. det saknades bara en inbjudan i min brevlåda verkar det som... mutter. :0)

Martin sa...

hörde rykte om att Ove var i Sälen jag...

Anonym sa...

jaså. elaka rykten förstår jag.

Martin sa...

inte elaka, bara sorgsna...