tisdag, februari 07, 2006

Smällarna duggar tätt!

Inom loppet av två dygn har jag lyckats ådra mig ett svullet knä (cykeln välte över mig när jag pumpade ett däck) och en stukad handled (cykeln stannade väldigt fort när en tung hemköpspåse åkte in i ett hjul)
Kanske dags att ta fram hjälmen eller att börja gå till skolan snart...

Bild vad dagens ämne...mina talanger visades inte heller idag från sin bästa sida...Men, det kommer nog...eller??

Imorgon är det danspass med Marita på schemat..kan ju bara bli bra! Med tanke på hur Marita är och med tanke på könsfördelningen i klassen! :) Kan bli en inspirerande dag!

Har börjat pumpa med mina hantlar nu! Lysande...känner mig som Arnold varje gång innan jag kommer ihåg hur (o)tunga de är!

Dagens goda nyhet: Idag kom mina böcker jag beställt
Dagens dåliga nyhet: Den ena ska vara läst till i morgon

Over and Out!

Inga kommentarer: