fredag, februari 24, 2006

Lediga Fredag!

Idag är jag ledig, grymt skönt, har rensat ut kylen och frysen...borde göras oftare!
Igår var det dramaredovisning, det gick väldigt bra och vi fick bra kritik, så det var skönt!

Var och tränade igår...med pensionärna som vanligt, vi går nu under smeknamnet superkillarna! I tisdags var det en gubbe som frågade om vi var epo-dopade!

I helgen blir det melodifestivalen och träning...ska försöka plugga lite med! Kan ju behövas någon gång då och då!
Ikväll blir det nästan träning också..ska tvätta samtidigt som sverige spelar semi i hockeyn, så det blir nog lite ruscher till tvättstugan! Får hoppas att det inte är för halt!

Var ute och testade min kamera i tisdags också, insåg att det inte var någon jättesmart idé att gå min vanliga runda i skogen, eftersom det inte direkt var lite snö på stigen! Men skam den som ger sig! Det som brukar ta ungefär 40 min tog strax över 2 timmar och benen fick en riktig genomkörare! Kameran och jag kommer nog komma bra överrens dessutom!

Blir mer och mer sugen att sticka iväg någonstans över påsk! Helst utomlands...men det verkar vara svårt att få med sig någon! Får väl jobba på det! Eller helt enkelt lägga ner...

Dagens goda nyhet: Solen skiner
Dagens dåliga nyhet: Då inser man att man borde putsa sina fönster

Over and Out!

1 kommentar:

Marthe-Pjokk sa...

Du kan jo komme en tur til Norge :D