fredag, januari 20, 2006

Röjning pågår

Idag har det röjts ordentligt! Gamla papper har slängts oaktuella böcker har ställts in i garderoben, viktiga papper har satts in i mappar...börjar nästan få ordning här hemma!

Skulle ju egentligen på konsert ikväll, ,med den planen snöade inne... var inte förren tio ikväll och det var inte säkert att de skulle spela pga röstproblem så min lust att cykla till andra sidan stan i snöyra sjönk betydligt ganska snabbt! Blir en hemmakväll i stället!

Kollade på T2 igår, den kan man se många gånger, lika bra varje gång!

Idag gjorde jag något som jag lovat mig själv att aldrig göra, jag gick med i en filmklubb... Jag vet att det kommer vara svårt att gå ur den om jag skulle vilja och jag vet att det med största sannolikhet kommer att missas att avbeställa filmer, men det blev bara för lockande och det var ett bra avtal också, s nu väntar jag på mina 5 välkomstfilmer! Mr & Mrs Smith, Kalle och chokladfabriken, Liftarens guide till galaxen, Så som i himmelen och Kingdom of Heaven! Sen är alla välkomna på filmkväll, bara ring först!

Nu är det dags att skrota min fasta spalt dagens topp 3 och inviga min nya spalt: Dagens goda och dåliga nyhet!

Dagens goda nyhet: När jagröjde papper idag hittade jag en värdeheck på 50kr på Hemköp
Dagens dåliga nyhet: Värdechecken gick ut tidigare i veckan

Over and out!

Inga kommentarer: