torsdag, januari 19, 2006

Kniiip och spääänn!

Dagens lunchgympa blev ganska bra, var inte så många där, men de som kom var nöjda och hade roligt! StudentTV var där också och de ska sända i lokalkanalen...

Ikväll är det tvättkväll, sitter och väntar på att maskinerna ska bli färdiga, senare ikväll blir det Terminator 2 och chips, fin kväll!

Ute är det kallt...allt för kallt...i morgon måste jag sätta i innejackan i skalet! Fy vad jag fröm när jag cyklade till skolan idag!

Imorgon ska jag på fjortisfest/disco/eller nåt... en kompis tjejs band ska spela på en ungdomsgård och jag ska dit och kolla in läget! Vi lär nog höja medlemsåldern en del! :)

Kan tipsa om den gamla schlagern Vad spelar det för roll med Poets, att inte den vann det året de ställde upp! Konstigt!

Dagens topp 3:
Deltagarnas favoritrörelser på lunchgympan

1) Cameron Diaz rumpdans
2) Riverdance
3) Tour de France (cyklinginspirerad)

Over and Out

Inga kommentarer: