onsdag, januari 18, 2006

No more English, nu ska det skapas


Idag fick jag tillbaka min sista uppsats från förra terminen, godkänd, slipper man bry sig om den kursen mer! Skönt att lämna det bakom sig, var lite tugnt ett tag i höstas med all engelska!

I morgon är det gympa som gäller, ska ta mig i kragen och köra igenom programmet ikväll tänkte jag, men får se om det blir av, är ganska slö! Improvisation är en bra metod också, de som är med vet ju ändå inte hur det ska vara!

Var uppe på skolan idag och hamnade mitt i (bokstavligt talat) en Square Dance uppvisning! Så kan det går, smög ut ganska fort innan jag rycktes med i alla Dosee Doos!

Ikväll är det landskamp i Saudiarabien! Ska lyssna på radion tror jag! Inte för att det gäller nåt, men det är ju ändå VM-år, man måste ju värma upp!

Dagens topp 3
Tre bra saker jag fick i julklapp
1) Pop Hits 2005
2) Ett köksförkläde
3) Pengar

Over and Out

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa! jag har åter fått mitt liv tillbaka. Tack för det. Kul och skönt att du fixat all engelska. det kan du va stolt över! rackarns svår-kurs det där. Du får lycka till imårrn då på gympan. Micke å Ida kommer vara där och representera den stolta numera snart fallna föreningen.. hehe HEJDÅÅÅÅÅÅÅ